Kan aku dah cakap...

As-Salam!
Hadoi....kan Me dah kata dah....Dia mesti balas balik punya...
Baca kat entri INI =='
Hadoi....Me ada tulis ke yg blog dia tu buruk? Jawapan, MANA ADA!
Dia sibuk dok promote Me kata blog dia buruk...=='
Mujur kau adik aku...Kalau tak, dah bersepai gigi mu di tengah jalan... ^^
Wahai ADIK KU dari golongan HATERS blog ini..Macam yang aku cakap lah,
JANGAN BUAT BLOG SEBAB NAK IKUT ORANG
Aku tak kata yang aku ni haters blog kau..Cuma aku nasihat kan je...Hadoi lah..camne UPSR 5A tapi tak faham bahasa?Lagi pun..itu lah gunanya aku buat post secara santai....Kalau tak, aku buat secara serius...
Check yang NI. Hah! tu bezanya kalau aku serius dengan tak...Hape ke lembap sangat adikku yang sorang ni? =='
Dia selalu salah faham dengan Me....
Ce baca apa yang dia tulis =='
Look Trough- Perasan
Eherm, sesiapa yg terbaca ni jgn terasa , ye.
Ada sorang hamba Allah nie, dia prasan yg die sorang je boleh ade blog kat dunie nie.
Ok! 2 je pasal perasan.y, sebenarnyer, kite nk sentuh pasal ' Use Our Voice '

 Message (Use Our Voice )
Bila anda baca mungkin anda akan trfikir yg ini berkait dgn Look Trough- Perasan tadi ( walaupun ckit2)
Bile blog anda dh besar, anda akan ada hater walaupun seorang. Mereka mungkin akan tulis di blog mereka "eh e leh, blog buruk, ayik promote itu, ini, asyik nk tayang gambar je,asyik nk.... blah, blah, blah!"

Hey, this is my blog, I can do whatever I want larhh! Nk promote ker, nk tayang gambar, post lagu Jpop ke, lantaklah. X menyalahi undang2 Islam! And, kpd sesiapa yg letak lagu kt blog dia as background music ( macam lagu kat lif luar negara tu) kite x pernah kata, hisy bisingnye! Pasal tu blog korang, korang boleh letak ape2 aje yg korang suke. Its your right to hate or like, but just pendam larh, x yah lah nk tulis kat blog lak! And sesiapa sesuatu yg mnyatakan berjanggut nk tunggu entri baru larh ape larh, yg menggambarkan yg kite blogger ni lambat post, entri ckit, ingat, kite blogger baru, x kan larh sehari entri dh berlambak- lambak! Go get a life. Kite tau lah kau tu dh lama berblog, entri dh banyak, x yah lah nk kacau org yg baru buat blog nie. Pick someone your own size lah! Dia kata blog org macam blog die cantik sgt, Ingat, org blog buruk pun boleh dpt banyak followers lah... And kpd sesiapa tulis benda x baik pasal blog org, pastu kata x mau letak link lah, biar berusaha sendiri lah, fikirkan kembali. Ada kite mintak letak link blog ni kat blog kau? Ha, tgh marah ni.

Ni khas kpd sesiapa yg tulis "asyik nk promote lagu Jpop Kpop die..."
 Look Trough- Perasan
Eherm, sesiapa yg terbaca ni jgn terasa , ye.
Ada sorang hamba Allah nie, dia prasan yg die sorang je boleh ade blog kat dunie nie.
Ok! 2 je pasal perasan.y, sebenarnyer, kite nk sentuh pasal ' Use Our Voice '
Hahahahaha!!! Use your voice? macam yang kau selalu buat tu ke? Tinggikan suara kat parents? Mak x pernah cakap kat kau tapi, Mak selalu suruh aku dan along nasihatkan kau..But as usual, kau mana boleh terima teguran..terus nak melenting!
p/s: ko salah eja 'through' :P (sila rasa malu)


 Hey, this is my blog, I can do whatever I want larhh! Nk promote ker, nk tayang gambar, post lagu Jpop ke, lantaklah. X menyalahi undang2 Islam!
I know its your blog...Tapi dari ko dok promote natang JPop tu, baik ko pergi tolong Mak masak...Ngada-ngada betul... Masak telur dadar pun fail -,-'
Oh BTW, ia memang menyalahi undang2 Islam...Sebab? SImple je...Suara diorang tu aurat...Kalau ko promote, kau pun dapat saham...Kau tu dah lah selalu lawan cakap Mak..So, sila fikirkan ye...

And, kpd sesiapa yg letak lagu kt blog dia as background music ( macam lagu kat lif luar negara tu) kite x pernah kata, hisy bisingnye!
Wahai cik adik, orang tak bising pun sebab bunyi muzik tu slow and irama dia pun menenangkan....Tak macam kat blog orang..Maybe diorang letak lagu Rock..Tak ke pekak badak para BW(er)?
Pastu, orang yang tengah tido pun boleh sakit jantung bila tiba-tiba keluar lagu tu..dah la volume macam telinga-aku-tak-korek-empat-bulan

And sesiapa sesuatu yg mnyatakan berjanggut nk tunggu entri baru larh ape larh, yg menggambarkan yg kite blogger ni lambat post, entri ckit, ingat, kite blogger baru, x kan larh sehari entri dh berlambak- lambak! Go get a life. Kite tau lah kau tu dh lama berblog, entri dh banyak, x yah lah nk kacau org yg baru buat blog nie. Pick someone your own size lah!
Dude...Aku pernah tulis lima entry sehari..Takde pun aku tulis 'ni entri saya yang ke-14! penat pula' Natang nye kau buat entri kalau macam tu?? Masa tu pun Aku belum pun sampai seminggu jadi blogger tapi entri aku boleh cecah 20..Takde pula aku nak bising ==' Go get A Life? HAHAHAHA! Dude! This is my life! Aku tolong mak, pegi tkd, jaga adik bongsu.. Kau? tido je..lepas tu bising tak cukup tido... Mak pun marah kau sebab selalu tido..Tolong tak nak! so, sape yang takde life sekarang? Pick someone your own size? Wei budak! Ko pun lagi tinggi dari aku! So, you're the perfect size lah! =='

Dia kata blog org macam blog die cantik sgt, Ingat, org blog buruk pun boleh dpt banyak followers lah... And kpd sesiapa tulis benda x baik pasal blog org, pastu kata x mau letak link lah, biar berusaha sendiri lah, fikirkan kembali. Ada kite mintak letak link blog ni kat blog kau? Ha, tgh marah ni.
Wei budak! tang mana yang aku cakap blog kau buruk tu? Mai habaq sini mai! Aku cakap dengan kau pun tak pernah...Tiba-tiba aku nak cakap blog kau buruk? Pergi masak lah woi! Aku tak mau letak link sebab biasanya dah menjadi tradisi (wah!) para blogger untuk letak link blog yang dimaksudkan...Kau tu blogger baru! So, jangan pandai-pandai nak cabar aku...Aku suruh kau berusaha...Bukan suruh kau pergi jahannam! Aku nak tengok kau berusaha buat blog kau dikenali orang..Bukan setakat kawan-kawan ko je...Orang cakap tak nak dengar! Plus..Sape kata kau ada minta aku linkkan blog kau? :P

*************************************************************
Oh! Sila jangan promote lagi lagu-lagu tu..Buat tambah dosa je...Orang nak pahala, kau kumpul dosa.. Bagus lah...Orang cakap kau tak dengar....Mak cakap pun kau lawan..Dah tu? Cakap siapa yang kau nak dengar? Baling katak kat kau karang...Sia-sia je -,-'
So, sila hentikan obsession anda terhadap lagu-lagu tu ye...Orang penat nak dengar kau melalak setiap kali kau on PC..Abah selalu geleng kepala je...Mak pun dah penat suruh aku and along cakap kat kau..Tapi kau lawan...So, kalau malaikat tanya kenapa kau selalu lalai dengar lagu-lagu tu semua, kau tolong jangan heret kitorang ye...Aku tak mau masuk neraka sebab kelalaian kau sendiri..=='
Aku dah nasihat....kau tak nak berubah, sila renung-renungkan...And kalau kau ingat ni entri maki hamun..Kau silap..Jangan sampai aku buat entri maki hamun yang sebenar kat blog kau.....Kau akan menyesal tak sudah nanti...

PEACE OUT!
p/s: tak sangka haters Me adalah adik Me sendiri

No comments:

Post a Comment