S'thing that U won't understand...

ohohoho~
tajuk dy....perghh! mcm bagus sgt!
x de la...
ni psl 'org' tu la....
alaa...yg mcm bagus sgt tu....intan la....sape lg....
baru aku terigt citer ni...dh lame....tp..x lame sgt...dlm 2-3 bulan cmtu....
ari tu..aku ad post psl....
FB,Friends...
alaa...psl kenal pastu baru add tu...& ad pulak flashback aku tu....
derr..lantak la....
x penting....err sedikit penting la....
ok2....sambung balik..ni ad 'potongan' ayat dr post tu...

"...katekan ad sorg kwn aku dr luar negara ni..tulis s'thing kat wall FB aku...tibe2 je...dtg sorg friend dr skola ni sibuk nk join sekaki...mmgla aku marah! dh tu,sibuk gi add...padahal bkn kenal pun! saje je menggatal!sibuk nk komen gambar la,like stats la,whatever la!"

pastu boleh pulak la dy komen...siap tny lg...'sape?'
&komen tu dh kene delete sbb aku x ske...
mcm org bodoh je...aku tulis sbb aku nk dy sedar...rupenye..dy makin x sedar diri! aku dh makin menyampah dgn dy...aku nk hidup dgn aman & makmur je....bknnye dgr dy membebel psl spek pink dy,psl dy jatuh pokok,psl adik sedara dy....kalo org yg korg benci wat cmtu...pe korg rase?...ntah la....penat kepala aku nk fikir psl dy....& korg tau x? intan siap bkk wall aku tau!konon nk tau 'perkembangan' aku,tp..sume kwn aku dy nk add...alasannye,sbb dy nk kenal sume org yg aku kenal...demi kebaikan aku lah kononnye
dh lh..makin sakit hati pulak.....sebelum aku kene kanser hati...baik aku stop kat sini...


Peace out!

No comments:

Post a Comment