Selamat Hari Guru!

ngee~!
pd tanggal 16 Mei adalh hari guru yg slalunye disambut dgn meriah di sekolah2...
tujuan utamanya adalh utk memperingati jasa guru2 yg telah membimbing kita dr masa kita masih berhingus sampai la dh pandai berjoli sakan.....cikgu tetap cikgu....
So, saya di sini ingin mengucapkan Happy Teacher's Day kpd guru2 di luar san atau pun di dlm 'sini'
*mak saya la.. -,-'
yup....mak saya adalah seorg guru Bahasa Inggeris di SK. Bandar Tasik Puteri....
so...sesapa yg kenal tu bolehla postkan hadiah ucapkan kat saya supaya boleh disampaikan...*kalo saya igt le..... KONON JE
& mcm biasa la....bdk terlebih kreatif kan?...nk tulis sajak la ni....
Teacher,
Long I've waited 4 U....
To teach me about new things...
To guide me through.....
To paint my mind....
To always be true....

Teacher,
Without U...
The days r...
MoanDay,
TearsDay,
WettersDay,
TearsDay,
FightDay,
ShatterDay,
Sunday.......
So....Thank U teachers 4 all the things U've taught,
the things U've said & done....
4 without 'em,....I will fall....

HAPPY TEACHER'S DAY! Love ya!

No comments:

Post a Comment