100th Posts!!

*sebelum meneruskan 'majlis' marilah bersama kita membuat muka excited.Org yg x mampu utk membuat muka excited diminta utk membygkan muka anda yg sdg excited.Terima kasih...




contoh terbaik dr ladang di alam semesta





 hee~~ni sume psl ter'over' excited!

entry yg ni adalah yg ke-100!!
YAY~!
alamak!ter'over' sudah!
hehe~~saya mmg ske sket dgn 'no. genap yg pertama' ni..
pe? x phm...
ok2.....x pe...saya jelaskan.....
no. genap kan no yg.....genap...(x tau nk terangkan)....
& no. pertama adalah no yg First skali betul x?
so...kalo no. genap yg first..maksudnye....no yg pertama but genap...
what?! x phm...
ok2...jom tunjuk contoh.....
no.1 (yg first tp,x genap)
no.2 (genap tp,bkn yg first)
no.100 (genap &first)
what?! still x phm? not my problem....(",) 
& saya nk buat sedikit ucapan terima kasih kepada yg menyokong saya selama ini...
iaitu... Mak & Ayah saya...
  • Mak! saya masuk tv  tandas!  saya syg mak!
Kwn2 saya....
  • terima kasih kerana ......
derr... pe yg aku merepek ni????
ok2...stop2...sblm ad yg masuk spital sbb terlalu tensen tgk karya penulisan hasil nukilan Khalida Amira ni....baik stop...kalo ad yg saman nnt kan susah (",)

No comments:

Post a Comment