DIa....Kekasihku...

pergh!! tajuk mcm hape je!
x de r.....ni aku nk story sket psl.....
MY FIRST LOVE.....pe? korg xnk tau?????bkn masalah aku...:P
my first love....my parents la kot....what? x mau tau? nk yg psl boys?
ehem...segan r!
my first crush? hmm...
ok....actually...my first crush x de r ape pun...cume aku jatuh hati kat Cousin aku je...
dy baaiikkk sesgt!!! dulu aku  kitorg slalu main panjat2 pokok....hehe~ how 'athletic' ....dy mesti akan tlg aku panjat pokok terbabit...kalo nk turun plak...dy tlg turunkan aku! baik kan?
aku slalu jgk main sorok2 dgn dy....along with bdk2 len le...x kan main 2 org je...
pastu dy slalu tlg aku wat keje rumah..i mean..house chores....
aku kene angkat kain...dy kene sapu lantai...lps dy siap keje dy..dy tlg aku plak...dy x pernah merungut!
aku plak...kalo dy mintak tolong terus menyorok!hebat x? baik kan?? T.T
teruk gle aku ni! hehe! baru aku tau...
pastu...kalo waktu makan plak....kitorg mkn sesama..
.tp..sume ni mase aku darjah 2 je r...aku sedar yg aku ske kat dy mase aku darjah 5.....
yup....3 thn kendian....mase tu baru aku tau perasaan tu....
tp...xkn sampai darjah 2 je main2 kan? x de r...sebenarnye...still men lg..but x de la slalu sgt...coz ' kitorg makin dewasa...makin segan....kalo men pun....men chess...men PS....x de la lasak sgt...
tp...sampai skrg lg aku still ske kat dy...walopun dh x byk mcm dulu lg...
& ad masalah sket...coz...ad 2 org cousin aku yg wat cmtu.....i mean....men..tlg..blablabla.....
& aku ske kat yg sulung tu(abg dy le)....so..cmne ea?

No comments:

Post a Comment