Ku Impikan Mimpi..~!

yo!
wei...hari ni aku semcm org angau je.....
maybe b'coz jumpe PRINCE CHARMING semlm....
but...ye la...sampaikan di siang hari pun aku termimpikan dy....dh tido siang mmg r mimpi kan? ><'
& aku rase mcm nk gugur je jantung ni...coz....
td,blk kg~! & adik sedara aku wat lawak.....dy panggil pak cik aku E**l...mcm hape je kan?= ='
& name prince charming tu pun E**l jgk...so..aku pun tersedak la...sampai tercekik seketul ais sebesar ibu jari kaki....azab gile rasenye....= ='
& aku pun tny la beliau..pesal pggl ayah cik cmtu....dy ckp,sbb dy dendam dgn ayah cik tu...aku pun rase cm nk siku je dy *sambil tunjuk lutut*
hmm...so..lps mkn tgh hari.....ayah cik dtg...& adik sedara aku yg 'bijak bestari' tu jerit...
'S****L dtg! S****L dtg!'
aku pun melompat turun dr sofa lalu membaling buku yg aku baca lalu pergi ke depan pintu dgn penuh excited nye....pastu baru aku sedar yg aku tgh meracau je.....coz..dh silap org...= ='
malu!malu! >////<'
aku pun salam & blah dr situ sambil mengomel sendiri.....
mcm hape je kan?





*Ya Allah...Sekiranya Dia Adalah JODOH yang terbaik buat diri ku...Kau Pertemukanlah Kasihku & kasih drnya Ya Allah....AMIN....*

No comments:

Post a Comment