Peminat? X boleh!!

pesal si Bajet Macho tu ramai sgt peminat???
  • adakah sbb dy hensem? 
                     x...
  • adakah sbb dy baik?
                   tidak...
  • adakah sbb dy alim?
               ......*wekk
ntah le...tp..dy ad ramai peminat...tp..
tahukah anda bhw......
  1. Dy seorg yg degil?
    -lg susah nk disiplinkan dy drpd menhilangkan kotoran degil kat baju...
    -Cikgu pernah marah dy sbb rambut landak dy tu...dy buat pekak
    -Cikgu pernah sikat balik rambut dy mase tu...tp dy naikkan balik...
  2. Ske mencabar?
    -Dy dgn sengajanye menunjukkan belt dy yg 2 muka tu kat depan pengawas yg berwibawa spt aku
    (= =')
  3. Seorg yg gatal/Miang?
    -mase aku nk duduk kat sofa buruk kat belakang kelas kitorg tu...dy letak tgn dy kat tempat duduk aku...kalo x perasan...sah2 dh kene raba! x mau aku!
    aku dh dicabul! sila sebut dgn penuh dramatik ye...
ok la...x cukup lg rasenye aku mengumpat dy kat sini...tp..baik stop...so...anda yg meminati dy tu...sila pertimbangkan balik ye...
pastu sile cakap dgn suara yg lantang

            "Saya Anti-Hipokrit!"

sekian...trimas~!

*Liyana...anda tau kan siapa kah gerangannya Bajet Macho tu?

No comments:

Post a Comment