Kau....

haha~ kat sini aku nk menerangkan psl boys2 yg aku minat gle!
yup...i mean boys! not from manga or anime...
tu lain kes...kalo korg nk dgr aku melalut..x pe..post len nnt aku tepekkan menatang2 mengarut tu!
                                              \(^0^)/
wei...aku x kire korg nk tau ke x...tp yg pasti..aku nk citerkan jgk! ><
  1. Abang Hensem
    ni...aku 1st suke...I mean..aku kenal dy 1st..pastu baru yg len...kalo x silap aku...aku kenal dy mase kawad pasukan Jebat!
  2. Prince Charming
    ni...aku kenal mase latihan taekwondo..kenal 2-3 minggu..pastu terus jatuh tangga hati!
  3. Mr.Cool (Mr. Mystery)
    ni...aku x tau name dy..so..aku pun taruk je la name dy ape pun! ni pun mase taekwondo jgk!aku start ske kat dy sbb....dy nk tau name aku slps berkenalan   eg:
    org len: Khalida Amira Azmi!
    Mr.Cool: oh..name dy Khalida ea?

    pelikkan?nape aku ske kat dy?maybe sbb dy kenal aku dulu pastu baru tau name aku...weirdo!
  4. Bdk Comel
    ni just recently aku ske...sbb..dy comel~! but mulut dy..aku x ske bile dy start bercakap...coz' dy akan pggl aku dgn name yg bkn2..so...aku ske dy bile dy cakap dgn org len..or senyap terus!
so..tamatlah sudh entry merepek aku ni....len kali aku tulis psl manga/anime plak! baru la interesting..kan Iffah?

No comments:

Post a Comment