SOLAR COOKING LER...

haha~ solar cooking? dh abes dh...x menang pun...haha~ x pe...at least kenangan B' day plg best pernah aku dpt!
BIRTHDAY ? yup....aku dgn rasminye telah menginjak ke umur 15 thn~!
CAN'T stop smiling~!
THX a lot u guys! 4 the presents & wishes!


skrg utk part yg plg x best....nk ngadu ni..
td ad la BDK FORM 3 (-_-') yg berlgk nk mampos! dh la pompuan...aku tau ko lawa tp x pyh la bajet sgt..
td.....cikgu SMK Sg. Pusu  suruh la KETUA setiap group anta pen drive...aku & BUDAK gedik  tu mafia KETUA yg last anta...so ,mmg kitorg kene cari cikgu tu la...
& kitorg pun turun la ke tingkat 1 kat makmal FIZIK SMKSP utk menyerah kan pen drive scr dramatiknye...
so...besela kan...kalo ad skola len yg bertandang ke skola kite...mesti ad tour guide dy...so...si gedik ni gi la tny...
" kat mane ye nk drop kan pen drive ni? td cikgu ad mintak.."
so...si pengakap tu pun jwb la..
* pandang sekeliling
"err...ntah la...sy pun x tau"
pastu...si gedik tu pun pusing & menghadap aku..
" stupid girl! very stupid girl! bdk tu bodoh, x pyh lyn"
so...aku hanya mampu tersengih...aku x mau gado2....ye la...aku pki bju sukan..dy pki bju kurung..kalo aku DEBIK skali mau masuk ICU...
so...tu je la...
& dy bajet je nk speaking... sket2 ENGLISH...sket2 ENGLISH...meh sini aku 'ENGLISH' kan muke ko tu...
& mase penyampaian hadiah.. ad la 2 org mamat mane tah .....puji la..
"U have British accent"
so, si gedik ni bls la blk...
" actually i can do another accent...& i like American accent better" (ni kot ayat dy)
aku dh nk termuntah hijau + biru + kuning + merah.....& nk dekat pitam dh...
WTV...asalkan diorg x menang, aku kalah pun x pe...asalkan aku dpt heret diorg skali dlm MENANGgung kekalahan.....
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
& dr awal aku tgk...si gedik tu asyik peluk je kwn dy...yg pompuan..
aku pun...
ni pehal ni?les**** kah?
ntah le...lantak ko la... dr pikirkan psl ko..baik aku enjoy b'day aku!
& epi befdei kpd yg sambut pd 20/4 ye...

No comments:

Post a Comment