PANTUN ?? dh Abes dh~

Firstly...................HAHAHAHAHAHA
sgt klaka le!! mase pertandingan pantun td...ad kakak dr SAMER tu....pergh!!muke dy...tension gile! aku tgk pun naik tension!& ad kakak tu plak....suare nye...merdu yg amat! perlahan nk mati ko tau! aku terpakse mengorek telinge aku sbb nk dgr pe yg dy ckp...(T.T)..............& pemantun ke-3 diorg plak....relax jer....lps aku tgk akak yg tension tu...aku tgk plak kakak yg relax tu...haha~penawar....

&  dgn bangganye...saya mengumumkan bhw SEMETRI tewas di gelanggang pantun peringkat daerah...
haha~nape bangge???kan dh kalah...hak3...tu la...korg x tau.....sbb kitorg...iaitu...KHALIDA (aku), Hilal(belon),K. Fadhilah (senior) Amir (kicap) & Fatin Hamani (3A1) dh MALAZZ gile nk pikirkan tajuk2 yg bakal kluar utk pertandingan yg seterusnye & maybe...kalo dpt mara ke peringkat yg len...kene blk ptg...TAK NK AKU!!(><') dh la dh lapo...nk mkn...td aku blk rmh je terus melantak! dh la tension...mane ad mase nk pikir "pe nk mkn jap lg ea?...dh lame x mkn___jap lg nk belilah!" huhu~ seyez...kalo td korg tgk aku asyik mkn je mase kat kantin tu...sebenarnye...aku mkn sket je...yg len aku simpan...

No comments:

Post a Comment