Nee~Price Charming~! ^3^

nee~ semlm...aku, Dina, kak Faizati(cmni ke eja name dy?^^') ,Aqilah,Ariff, & ramai lg r gi kat Stadium Badminton Cheras sbb ad Pertandingan  Poomsae (Creative) Peringkat KEBANGSAAN ~!! (><')
& tibe2 je ad SURPRISE!!! iaitu...jeng..jeng..jeng!
Kehadiran PRINCE CHARMING ku!!
.....Dina Betul2 wat Surprise utk aku...coz....pg Prince Charming aku dtg....pg tu jgk la Dina bgtau!
nee~ Dina-chan, arigatou~!Watashi wa watashi no odoroki no yō ni〜 !         
huhu...aku sgt2 teruja pd pg yg indah itu.....aku sgt2 excited coz....dgn kehadiran Prince Charming sbg salah seorg penonton & penyokong kelab 'Tae-Ma'~!kalo dh sokong Tae-Ma....mksdnye...dy sokong aku jgk r!(>3<)
& mase kitorg gi stop mkn kat Restoran Jejantas Sg.Buloh....aku , Dina & Aqilah gi jln2...nk cari bende yg best sbg santapan di pg hari ketika di dlm perjlnn utk ke destinasi...
mase kami sdg berjln2 tu...aku & Prince Chaming berselisih bahu & aku perasan yg dy toleh ke belakang buat kali ke-2.....aku pun cairla tgk muka dy yg hensem tu~! (><)
pastu...lps beli wafel si Aqilah...kitorg pun gi r semula ke tempat duduk kitorg....&aku perasan yg Prince Charming pandang kitorg.....tp...aku x nk r perasan sgt..coz dlm group kitorg tu...Aqilah &Dina je yg cute..aku bese2 je...so, aku pun mcm err..dy pandang r~! pastu aku pun ckp r kat Dina &Aqilah yg Prince Charming tu pandang & Dina & Aqilah plak selamba je nk melunturkan semangat aku...yakni dgn berkata
"eleh..jgn perasan la...dy pandang kitorg ni.."  aku pun mcm...wei,korg..aku mmg SAYANG sgt2 kat korg..tp,aku rase mcm nk belasah je korg time2 tu jgk!

huh!potong stim betul r korg ni! (><)
& ketika sudh tiba di destinasi...kami pun mula membuat latihan di kwsn gelanggang & aku perasan yg Prince Charming melatih group bdk2 kecik dgn penuh sabar lg sopannya....& suara dy la yg x boleh tahan tu..coz suara dy terus menusuk ke dlm kalbuku lalu bergema di situ buat beberapa kali&ketika....
aku pun susah la nk fokus sbb dy asyik pandang group2 Tae-Ma yg sdg berlatih~!
aku buat dgn x bersemamgatnye coz aku nk DY yg latih aku~! (><')
huhu~!lantak r...coz aku x batak sgt pun.....ad bende yg lbh penting mase tu..iaitu..kemenangan~!
& aku pun berlatih r & aku perasan yg dy asyik jeling kitorg je...nape?ad yg salah ke?(><')
err..ok..fokus2....jgn hilang fokus...
& lps pertandingan...blablabla...penyampaian hadiah...blablabla...kalah..blablabla &balik.....mase turun dr tangga tu...aku perasan yg dy tgh main dgn phone dy..&cara dy tu agak mencurigakan...coz cara dy 'mesej' tu...x normal....its more like....taking a picture....urgh..ok...sume kat situ cantik + cute...kecuali aku...so..wat pe dy nk tangkap gambar?
& mase nk gi ke tempat kete tu...aku perasan yg dy tgh bace s'thing & dy tersenyum....OH MY GOD! so cute & adorable~!!!




*Ya Allah....sekiranya dia adalah yg terbaik utk ku...Kau pertemukanlah Kasihku & kasihnya Ya Allah...amin... *
doa ni ustazah yg ajar...sape nk cari laki masa depan...praktikkan la doa ni selalu...^^

No comments:

Post a Comment