HALLOOO~~~!

hik3~~dh lame sesgt x update blog...huhu~
korg tau x?mesti la korg tau kan? sbb cite ni dh basi dh pun...cume x buang2 je lg...huhu~~
pe menatangnye??ce citer2...hohoho~
OK3....aku cite...
ARAKIANNYA pd suatu hari......
mane ad suatu hari...baru siang td je...
adla sorg bdk pompuan yg comel lg kiut~~err...perkenalkan juniorku~haha~ junior aku mestila yg kiut2 je..
kan LIYANA?
ok2...sambung story....
junior aku...LIYANA...komen psl entry aku...alah...yg pasal org yg ske bajet macho tu...la....x igt ke??gi bace blk!...
ok...LIYANA ckp...adla bdk2 pompuan dlm kelas dy yg tergile2 kan si Bajet Macho...
hadoi!!makin kembang la si BM(bajet macho) tu...
di sini aku nk tulis yg buruk2 je psl dy...biar peminat2 dy lari! hahaha! x de la...ni sbb...org ske sgt
'JUDGE THE BOOK BY IT'S COVER'
mmg la dy ensem..;p...dy pandai...tp..korg tau x??yg perangai dy sgt hampeh???
kalo korg nk tau...pd pg Sabtu yg mulia tu...ad skola ganti...& si BM ni gi bkk tali pinggang dy...pastu aku tgk...belt tu...PERGH!! ad corak2 kat bhgn yg agak tersorok!
ha! baru aku tau...yg slame ni dy pandai tipu cikgu....ni yg buat aku nk gi ugut dy ni! PN.PENGETUA~~~
ad org tlh melanggar peraturan sekolah~~~...haha~ x de r...lantak dy r..nk pakai pe pun...but..aku mmg sgt2 ter'kezut' 'berukus' pd hr tu...
& pd hr yg same...aku tny kwn aku ni..name dy ...MALIYA SHAMIMI~mimi ni sgt baik org nye...aku tny kat dy psl 'boys'...haha~nape aku tny? biarlah rahsia...
but...seriusly....mimi ckp..kalo nk pilih laki...pilih yg 'Gentleman'...pastu...dy ckp...kat dlm klas kitorg...ad ramai bdk laki yg gentleman....pastu aku ckpla...dgn lantangnye..."Mane ad yg gentleman dlm kelas ni mimi..." *bdk laki pandang
pastu,mimi ckp la...yg si BM tu...ad ciri2...pastu aku dgn selambe badaknye ckp" dy?hahahahahahaha~mane ad..dy tu ad ciri2 lelaki hampas je".....pastu baru aku perasan yg dy ad kat sebelah kitorg!
YAKADUSS!!!cmne ni???fikir khalida....fikir...cmne nk cover...AH! bende dh jd...lantak r! aku pandang la dy...nk tgk reaksi dy...perghh!!!renungan matenye!!!nk tembus tengkorak aku!
yep....mate dy buat aku jengkel...



*p/s...aku akan sambung kendian....& aku tulis psl bende ni pun sbb aku x de keje & aku dh janji kat liyana...

No comments:

Post a Comment