Majlis Permuafakatan Ibu Bapa & Guru KRK/KAA

hahahahahahah~~~~
mcm hape je td! cikgu kate start kol 8.00 - 8.30....tp..td nk dekat kol 9.00 pun x start lg!
hadoiyai! buang mase je tunggu lame2...kalo aku tau..baik aku beli mknn byk2 td...lapar kot tunggu lame2....
><' .....pastu kene dgr ucapan & ceramah.....bosan...tp,boleh thn la...x de la sampai tertido sambil berdengkur bagaikan bunyi jiran sebelah mengubah suai rumah or sampai menitis air liur basi kat lantai lalu telan balik...
cume bende tu mcm lbh sesuai utk diceramah kan dkt ibu bapa...
ni nk kongsikan sket apa yg aku dpt td...
  • sblm gi skola kene salam ibu & bapa....mintak restu & mohon maaf...& ibu/bapa kene tiup ubun2 sambil doakan anak2....baru berkat belajar
    hmm...yg ni betul la...mmg wajib salam mak/ayah sblm nk gi skola~!
  • ibu bapa kene la redha dgn ape yg anak2 buat kat skola....
    ni lg la betul! ni, kalo anak2 ad kelas tambahan ke,xtvt koku....dh membebel..nk rehat la,tgk tv la....ni mmg penat aku dgr...sbb mmg 1minggu tu mesti ad hari yg aku kene stayback...so..mmg akan dgr la mak aku bebel.."ko ni kan kak,sume ko nk masuk! debat la,TKD la,ape la...penat tau mak nk amek! kalo hari2 cmni..baik naik basikal!" so..aku pun balas la balik..."kalo cmtu ape kate kalo mak biarkan je akak tinggal terus kat skola tu..." mak aku diam je..haha~ tu la nk berdebat dgn cucu opah aku! mmg x kan menangla !sbb nenek aku ni mmg ske sgt balas blk ckp org dgn ayat2 'chenta' dy yg PEDAzz2 belaka!so..bile bertanding tu...x menang la..sbb mak aku ni x redha aku masuk bende2 ni...ats alasan,'malas nk amek'..
  • Bagi GANJARAN atas usaha anak2....& hukum dy kalo dy gagal mencapai target
    usaha di sini dimaksd kan dgn...kejayaan & peningkatan markah anak2 ....walopun 5 markah je...& gagal mencapai target adalah...markah sama je or menurun dr ujian/peperiksaan lepas...ganjaran dy...ajak kluar MKN~! & hukuman....biar dy buat sume keje rumah utk 1 hari...= ='
hmmm...tu je la yg aku dgr..sbb mase tu jgk la! si dhiya & dina suruh aku lukiskan mende tah...= ='

No comments:

Post a Comment