Saya Usahawan Yang Berjaya

As-Salam!
Wah..tajuk macam betul je. Walhal mana ada berjaya pun :P
Anyway...Hari Ahad ni bertarikh 8/7/2012, akan diadakan Hari Keusahawanan SEMETRI.
Agak-agak takde keje yang best nak kena buat, sila datang. Ini arahan :P
*****
So...like always..asal ada hari keusahawanan je wajiblah ada rumah hantu. 2 tahun lepas diorang panggil Rumah Sesat, tahun lepas pun sama. Tapi tahun ni dia nak panggil Rumah Misteri.
Yep..Sesuai sangat lah...Kehadiran 'rumah' tu memang misteri....
Tahun lepas dah kena 'serangan'...Serangan apakah maksud tuan hamba?
Serangan POCONG...So, rumah tu ditutup buat beberapa jam...Then, sambung balik..
Nak suruh orang mampus ke hapa diorang ni? =='
Okey..tutup cerita..I dah takut
And time dua tahun lepas, I pergi masuk rumah tu, ada pelajar perempuan kena raba kat betis oleh seorang pelakon. Lelaki or perempuan? Wallahualam
Ada yang main tarik-tarik tudung.
Biadab punya 'hantu'. Kau tak tengok lagi macam mana rupa aku kalau 'naik hantu'.
MuaHAHAHAHAHAHA!!!
Okey..Stop.
*****
So..anyway...Last few days I pergi Kem kepimpinan.
First day tu memang rasa macam nak teleport balik rumah terus.Tapi takpe...kita tengok camne dulu..
Ice breaking dengan kumpulan yang terdiri dari orang dari sekolah lain. Semua muka suci je...Haha~ rasa macam tak fit in pulak. Tapi, bila dah kenal....Semua bawak perangai gila masing-masing! Memang da' BEST lah! hahaha~ Time aktiviti LDK je, semua rasa semangat.
Tapi bila malam terakhir tu...Semua jadi sayu je...Sebak,terharu, semua bendalah kitorang rasa time tu.
And for the first time ever, air mata aku tumpah time tengah cerita pasal something/someone. Dahlah depan entah sape-sape...Malu gila. Hilang kemachoan aku.
And I finally found cara nak buat aku stop nangis. Orang tak payah nak comfortkan aku...
"sabar khalida...ada hikmahnya...awak boleh buat..awak kena tabah..blablabla.."
NO! Tak payah semua tu..Lagi aku nangis adalah
Kau cakap je terus solution untuk problem aku tu. Habis cerita.
Well...tu untuk I je lah....orang lain, I tak tau :P

Eh, dah panjang berjela pulak aku ngarut malam ni.

PEACE OUT!
P/S: Badar Kuning, You're the best team ever!! You'll stay in my heart forever and always!
Serius rindu kat korang!! :')

No comments:

Post a Comment