So...forever alone?

As-Salam!
Hye anda-anda sekalian! What up?
Sekarang, dah kurang tahap ke'busy'an sebab tak masuk kelas. Saya ponteng :P
LOLxD
Enough of this crap already. = ='
*****
So, anyway...after all this while, I've been very patient. But now, I just can't take it anymore!!
Pernah tak anda sedang khusyuk online kat FB then, tetiba....
Someone update status. Then tetiba lagi....Dia like status dia sendiri =='
It does not really a matter...But, bila dia like status sendiri, kira macam syok sendiri dah.. Ahah...Memang I tak boleh terima orang yang syok sendiri ni. xD
Maybe once in a while, boleh diterima...But kalau dah setiap kali kau update, then, kau jugak yang like.....
Acane tu?
Kadang-kadang, dah lepas tiga hari pun still takde orang yang nak like natang yang kau taip tu..So...the conclusion is, What The Heaven??
"oh status, you're so funny! Stop it!"
or
"Wah! kelakar gak diri aku ni. Biar aku like :D'

Sometimes, after a few people like that stuff, then, dia pun nak like jugak..Padahal sendiri punya.
Kalau gambar, lagi lah..menunjukkan yang 'saya like gambar saya' walhal caption, 'i'm ugleyh babeyh' 
LOL~ kau memang bermasalah kan kobes?
So, anyway...Hentikanlah mengupload gambar korang yang hamsennggg dan chumillll sgt tu..Karang kot kena santau, mau tak nangis 40 hari 40 malam pulak kan?

Kita kena sedar yang kita sekarang hidup dalam zaman maju tapi otak primitif! NOT ALL eh..Karang korang pelangkung aku pulak T_T

Asal nampak orang lebih sikit, 'dia guna bomoh'
Asal lawa sikit, 'dia pakai susuk.dia cucuk tang ni, tang sini, tang situ' 
Asal nak dapat jodoh, 'mandi bunga'
Asal nak dapat kerja, 'eh, bomoh jom!'

Seriously guys? What happened to our society?

*Kembang kempis hidung tahan marah*

Why kita kena rendahkan diri kita?

I rasa dah lari dari tajuk..

Ah! before  saya terlupa! Ada orang yang cop/label diri sendiri 'forever alone' sebab takde kekasih hati.. 
Erk...(-_-")
Biasanya perempuan... *double erk* (-_-")
Eh, to-ho-long lah! Aku bagi penampar jepun guna selipar jepun karang!:(
Kau baru lepas clash, then terus label diri sendiri 'forever alone' . What up sis? What up? I sendiri tak pernah jumpa 'kekasih hati'. So, I ni apa?? Orang utan? *tetiba*

Paling tak menahan bila tulis status 'nobody loves me'
Err..Hello? parents kau tak sayang kau eh? Jangan nak kelentong ah! Tomoi perut tu karang! *tetiba*

And tak kurang gak update status pasal someone...Konon nak mengutuk/sindir/perli ah kan?
At the end of the sentence, "mohon terasa"
Oh yeah babeyh! I terasa...Terasa nak pelangkung u..Mohon bersedia :P

PEACE OUT!

No comments:

Post a Comment