Soalan tak kena masa. Patut bagi penyepak

As-Salam!
Wa taiko dalam blog ni. Lu apa ada masalah?
Tu problem lu. Gua tak nak tawu. *sila lempang diri laju-laju*
Eh, pantun? Waa~ ohsem ohsem
*****
Since ada desakan dari kawan-kawan...I terpaksa lah update blog ni.. Haish..Susah sungguh jadi orang femes ni kan? nak rehat kejap pun dok bulih.
kawan, sila tampo budak ni esok pagi jam 6.30 petang :P
*****
Ada certain time kita kena peka bila masa yang sesuai nak tanya soalan atau pun bergurau...Itupun kalau you all nak hidup lama lah..Kalau tak, sila lakukan dengan berhati-hati dan cermat agar masa depan anda lebih kelam dari yang sepatutnya!

Situasi satu:-
Anda kena marah sebab tak hantar homework

Soalan cambangang:-
Acane? Best tak kena marah sebab tak hantar buku tadi?Hahahaha~

Tindakan:- 
Sila tumbuk beliau sampai jadi kaler belang kelabu asap.
___________________________________________________

Situasi dua:-
Sakit perut nak pegi toilet. URGENT!

Soalan cambangang:-
Wei, bagi aku masuk dulu boleh tak? Aku nak betulkan seluar aku ni. Kang ramai lak awek usha aku. Dah lah hari ni aku terlebih hensem. Blablabla...

Tindakan:-
Hempuk beliau dengan kasut lalu ketawa berdekah-dekah
atau
Bagi beliau masuk...Kunci pintu dari luar. Nak lagi best? Tendang pintu atas alasan takut beliau kena sorok dengan jin tandas.
___________________________________________________


Situasi tiga:-
....

Soalan...

Tindakan...

___________________________________________________
TAMAT


Kahkahkah~ I've run out of ideas lah...Lain kali sila e-mail kan idea-idea anda kepada beta jika mahu beta update. Ye wahai Ameegha? I ni kan pemalas tahap sloth. Macamlah you tak tau :P

I need to go now...Nak pergi makang ikang dalam cawang

PEACE OUT!
p/s: sila jangan tiru aksi marabahaya ni. Copy takpe :P (jangan tiru, sila copy)

No comments:

Post a Comment