Rude Boys will forever be..ALONE

As-Salam!
Berdasarkan statistik, crabstick, fishcake serta nugget ayam tempura, kesemua perkataan ini takde kaitan pun dengan entri ini. Sesaje nak buat mukadimah panjang sket. Teehee~

*****
Okay. If you're reading this you're probably wondering..."the heck this kid? Straight to the pointing cannot eh? Must be senget-the-benget always. No straight line included"

Before kita start celoteh panjang-panjang, meh sini tok udin nak ceghite...
Alkisaaaahhhh.....
Pada suatu hari, saya telah bergaduh dengan budak lelaki yang sekelas dengan saya. Dari gaduh biasa menjadi perang. Tumbuk menumbuk berlaku. Tapi saya bijak..Saya bawak keta kebal datang sekolah. Kasi bom sama dia. 
Perenggan kat atas, sila abaikan..Karut je lebih. Auta je manjang..

So..nak dijadikan cerita...Dia memang jenis laki ego tinggi nak mampos. Pe orang putih cakap? The sky's the limit? Haa..Itulah ibarat ego beliau tu. Aku tengah khayal sorang-sorang diri, dia cakap aku pandang dia. 
From the E tu the U...Eeewwww....Baik aku gi cuci jamban dari pandang kau!

Tetiba semalam time kat Lab Chemist, dia datang kat meja group aku. Sebab nak jumpa cikgu alasannya..
Tapi, bila lalu je kat sebelah aku, dia start cari pasal. Bila aku balas balik...Dia cakap.
"Kalau orang bagi kau free kat aku pun, aku tak nak kahwin dengan kau tau tak"

Amboih..ni dah lebih! Kau ingat aku ni choki-choki ke?? dua singgit, free 10! Aku lempang kang. Hoi brader. Cermin diri tu dulu eh...Kot muka macam David Archuleta ke...Harry Styles ke...or Sterling Knight ke...Boleh lah kau cakap camtu. Kot pandai cam Dexter ke...Boleh lah cerita! Perangai pun,phuih! Takut bila dia kahwin esok, bini dia makan sepak terajang tiap-tiap hari. Eh, ada ke perempuan waras akal fikiran yang nak kahwin dengan kau? Huahuahua~ Puas hati aku.
David Arculeta!! Stop being cute please!I'm gonna die!

 
Harry Styles. Why, helllooo Good looking!

Sterling Knight.. Oh My! xD
Sorry readers *krik krik krik*...I tak cakap berdepan..Takut nanti dia sakit hati pulak..Eh, sejak bila lak aku peduli pasal hati dia? Dia mana fikir pasal perasaan orang lain! 

So..To all other boys out there..Mulut tu cakap bertapis boleh tak? Jangan nak mencarut je tiap masa. And kalau dengan perempuan..Jadi lah alim-alim kucing sket..Bukan apa..Entah-entah perempuan tu ada hati kat kau. Kalau perangai kau macam gengster Kampung Dusun Pisang/ Durian/ Rambutan/ Betik/ Anggur/ Kelapa...Silap hari bulan perempuan tu menyampah habis kat kau. Huh! Boleh blah!
Kan dah melepas.... Sila rasa sedih dan insaf pada diri sendiri ye wahai pelajar lelaki...

To the girls..Kalau ada budak laki kurang sopan eh, Yang Biadab cenggitu, sila masukkan nama dia dalam senarai Forever Alone.Kalau lebih dari 10 orang yang ada nama budak tu dalam senarai. Sah! Dia sungguh tak bulih dijadikan calon laki korang.

Sejak bila pulak aku jadi Relationship Counsellor ni? -.-'
Girls..Kalau nak laki suka kat korang...Sila jadi ayu. Takmo dah comot-comot,sememeh segala..Penampilan kena jaga. Yang penting tutup aurat. Kalau korang dah dok tayang badan kat orang, sape je yang nak pilih kau? Lelaki ni nak girlfriend seksi tapi nak isteri solehah. Baik korang tutup je aurat korang dari sekarang...Untung-untung ada lah sorang dua sangkut. <---I sendiri tak faham ayat ni

Eh..Rasa-rasanya dah panjang dah I taip entri ni...So..till next time....

PEACE OUT!

No comments:

Post a Comment