Tangan Punya Kerja 2012 Giveaway


As-Salam!
Dah lamaaa kan tak update? Tapi takpe...Sebab saya tau yang takde sape sudi baca blog ni T_T
Ahah~ touching-touching plak. Lempang kang
Nengok tu..Kalau start, mesti yang tak berkaitan dengan tajuk = ='
*********************************************************
Saya mengenali blog Miss Faten ni dari blog Encik Ayeem [link] .
Yang saya suka tentang blog Miss Faten ni adalah entry-entry beliau yang best berserta sekali dengan lukisan-lukisan yang lawa-lawa. Fuhh senafas..Semput. T_T
Dan yang saya tak suka tentang blog beliau ni adalah....Beliau jarang update. Kalau nak sangat baca, kena pergi geledah entri-entri beliau yang lama dulu. Ini tak best bro..Ini tak best T_T
Ahah..Ngada-ngada kau kobes..Miss faten, sila conteng muka kobes ni dengan marker T_T
And cadangan penambah baikan untuk blog ni, adalah...Rajin-rajinlah update entri.
Kau ingat orang lain takde keje macam kau ke kobes?

P/s: saya amat menginginkan note book itu nya punn.Sebab menurut kata Miss Faten,
 *mahal kot aku beli buku ni, rugi kalau korang tak nak*
So, disebabkan saya tak nak menanggung apa-apa kerugian, saya pun memilih note book. 
Tengok tu..ngarut lagi = ='
Oh! For your information, kalau tak silap lah kan...Miss Faten ni pernah hantar komik/artwork beliau kat sebuah majalah tu tau. 
Hee~ dah lama tak nampak. :)
Kalau tak silap lah...Ce tanya tuan punya badan 

PEACE OUT!

No comments:

Post a Comment