Jenis-jenis segmen/contest/GA yang saya tak join :P

As-Salam!
Hokey, since ramai pulak yang invite join Segmen, contest & GA. Namun, apakan daya....I can't join those stuff  T_T

Why kau tak join GA wahai Khalida?
Sebab kadang-kadang ada syarat kena follow senarai sponsor(s) tu kan? and sometimes para sponsor nya terlalu ramai! Dahlah sponsor sampai berpuluh-puluh, setiap satu tu pulak, ada Fanpage untuk di'like' (-_-")
Harap maaf...Saya kurang berminat untuk join (-_-")

Ssshhhhh...Jgn ckp pape...I tau I berbakat


Kenapa kau tak join segmen wahai budak?
Sebab kadang-kadang segmen tu sangat menyusahkan (-_-")
Contoh :-
'Segmen follow blog saya dan topup kan saya sempena B'day saya!'


Eh, memang lah takde...Tapi, mungkin ada yang buat camni kan? Siapa tau (",)

Apasal anda tak menge'join' Contest wahai kobes?
because, ada contest yang melibatkan tag ramai orang (-_-")
And tak kurang juga yang suruh like gambar diorang for their contest and what not.
Serta tak lupa juga contest 'candid picture'/ 'edit gambar' or pebende je lah yang melibatkan gambar!
I'm camera conscious lah people (-_-")
Saya tak suka tangkap gambar...And tak reti edit gambar.
Bapak noobnya budak ni. -.-'
 
***********************************************
So, I hope takde lah orang yang berkecil hati, limpa, peparu, usus atau ginjal (-_-")
Dah susah payah promote & follow blog ni, then, I tak join pulak (-_-")
Sorry eh. Harap Dah clear lah kat sini....Karang ada pulak yang maki2 kat wall facebook (-_-")
mintak2 xde lah eh (",)


Kbye

PEACE OUT!

No comments:

Post a Comment