Stop IT!

As-Salam!
Ahahaha~ So, from now onwards, saya tak dapat nak sambung entry Girls| Teen's Love Story serta juga  entry Prince and Knight. I should really stop making silly promises rite? (-_-")

So..tu je kot yang berkaitan dengan tajuk. Ni part nak merapu sambil makan kerapu cicah budu guna sudu.
So, have you seen my blog's new look?

Oih! Kalau aku tak tengok, camne aku nak baca entry merapu kau ni ha? Gi balik tadika la oih! Belajar pasal logical thinking

So, camne? Awesome rite? Saya sendiri pun ternganga luas-luas sampai termasuk seketul lalat perisa mangga. Yummeh!
So, all credit goes to Miss Farah. Dia sentiasa bersusah payah sebab saya selaku kawan yang tak baik, sentiasa menyusahkan dia. Sobs.She been a good friend through my ups and downs. Thanks Farah! May you be successful tomorrow, the next day and always. Oh! and not forgetting pada semua yang terlibat.

Kalau tulis 'forever' pun boleh kan? Saje je nak bagi panjang. Juling mata aku baca wei! 

Ahah~ you guys too! The readers, the followers, the critics and sape-sape je lah anda. Walaupun saya sendiri pun tak tau lah kenapa saya ucapkan terima kasih...Orang cakap, kalau ucap 'terima kasih' mesti bersebab. Tapi, ni memang tak bersebab pun. Boleh tak?
Ke, nanti ada orang cop saya ni gila?
Okay. Saya mengaku yang saya ni kurang waras. Terima kasih. T_T
Takmo kawan dah. Nak gi nangis belakang pintu. *merajuk ah konon*

Eh, ni nak story sikit ni. Eheh~
Lusa adalah birthday mama. And kebetulan pulak esok mama tkde kat rumah .So, ingatkan nak buat kek and then, surprise kan mama. BUT ada pulak lah aral melintang...Mama balik malam nanti sebab nak pergi kenduri kawen sape ntah.
So, sape pulak yang nak makan kek tengah-tengah malam buta camtu? (-__-")
Saya pasghah. Keghana saya anak yang baik (-___-")
* Sila muntah*

Anda nak tak kek tu? :P
Heheh~ saje je nak buat orang terliuq~
Esok, saya buat kek perisa kobes. Nak rasa taaak?
Kalau naaak sila angkat tangaaan.

Wah~ sehabis style macam cikgu darjah satu dulu. Saya rindu cikgu-cikgu sekolah rendah saya. Sobs. T^T


PEACE OUT!
p/s: masa first time view blog selepas di-edit hari tu, serius tak kenal. 'ni blog mane lak sesat kat sini ni?' :P
hiks~ lembap punya khalida

No comments:

Post a Comment