Kalau suka, cakap SUKA

As-Salam!
Ngeee~ Help!! What should I do?
Saya adalah budak yang paling suka cari masalah...Haishh.....= ='
Sebab...Alkisahnyeee.....

Sekarang adalah the best time untuk confess kat Prince. >.<
But...yeah, Lepas ditimbang tara kan, I'm Still just a CHILD kalau dibandingkan dengan Prince T_T
Padan muka kau Khalida...Sape suruh minat kat orang tua 5 tahun dari kau = ='
Eh, Tapi boleh pulak ah nak set kat hati 'Jangan minat kat dia...Jangan minat kat dia...'
Kalau kat otak, YES. Tapi, bila soal hati, NO.
Hahahaha~ Kau sangatlah gatal+miang Khalida.
Ehek~ saya ngaku tu..>.<
But, itu adalah sangat normal bagi remaja perempuan seusia saya. <---Rasa matang pulak :P
Kalau saya cakap, 'oh mai, kakak form 5 tu cute! Nak ngorat ah!' Ini yang menjadikan seseorang tu tak normal dah = ='

Hee~ So, tolonglah bagi talian hayat...What should I do?
Confess? or Shut Up and tunggu sampai habis SPM but, by that time maybe dia dah ada orang lain lalu menjadikan saya 'Forever Alone' level: over 9000
Okay...Karut Khalida...Karut
Hahaha~ okay..Saja nak ngarut memandangkan dah lama tak update blog xD
So, before mengundur diri, Ni nak tayang satu lukisan yang bakal buat anda-anda muntah darah.
Saya tahu saya tak pandai melukis T_T




Sekarang, sila peluk screen PC/Laptop anda sambil nangis terharu..
And sebut dialog ni:-
'Omaigad~ Khalida you're sho talented!Cute nya~ Sama macam you lah! Omai~Omai~'
Plissss~ demi menjaga hati saya yang dah luka sebab tak berani nak luah kat Prince.
*gatal*
Kerjasama anda amat dihargai ;)

Kalau tengok lukisan ni elok-elok, anda boleh faham bahawasanya itu adalah the face yang orang selalu buat lepas nampak 'crush' diorang...Kan?
Eleh, koghang pung same kang?
Malu lettew~
I? I tak....Sebab bila nampak Prince, I terkinja-kinja sakan...Saya malu menjadi diri saya >///<

PEACE OUT!
p/s: Saya tak pandai edit gambar di atas.
p/s/s: Pen inking dah habis dakwat.
p/s/s/s: Sila sponsor kan pen inking untuk saya ;P

No comments:

Post a Comment