Tak Rela Aku Lepaskan


As-Salam!
Tajuk? Gempak...
Isi? Meh bagi penyepak
Teehee~

Hah Pop Quiz!
Apa yang akan anda buat apabila anda ada baaanyaaak kerja yang perlu diselesaikan dalam masa yang sama?

Teeeetttttt
Masa dah tamat!

Heee~ ni soalan yang takde jawapan.
So, pandai-pandailah reka ayat yang gempak habis. Bak kata pepatah, 'sepandai-pandai tupai melompat, nanti beliau penat jua'
Karam di laut, timbul di air melaporkan untuk tv 7 1/2.

Sebenarnya, saya eh,terasa baik+skema lak =)
Chit! Kacau je!
Sebenarnya saya ingin lebih aktif tahun ini. Dengan banyak melibatkan diri dalam pertandingan bidang ko-akademik. Namun apakan daya, cikgu-cikgu seluruh Gombak tak bagi T_T
Sengaja je nak adakan pertandingan Bahas BM dengan Debate English pada hari yang sama T_T
Eh, ye ke salah cikgu? Ke, ada kaitan dengan Persatuan Ibu Bapa Guru juga? Walaupun Ibu bapa guru-guru tersebut memang tak berkaitan sebab busy tanam ulam-ulam kat belakang rumah. Apa yang saya merepek?

Sebenarnya, baru je terfikir nak join debate English...Dah siap cari isi dah untuk audition. But, pertandingan pulak hari yang sama dengan bahas BM.
Untuk Bahas, memang dah terpilih sebagai wakil pasukan utama.  
Hah hengko ayat takleh berbelit lagi ke?
For bahas, kitorang ada buat beberapa group;
Group pertama adalah group yang akan dihantar sebagai wakil untuk bertanding.
Group kedua adalah pelapis yang wajib menggantikan tempat group pertama tadi incase of emergencies.
And Group ketiga which is, pelapis yang akan belajar dan menuntut untuk melapis pelapis utama tadi.

Saya berada di group pertama. So, saya ada tanggungjawab yang besar. Menjadikan tak boleh join debate English. *sigh*
Nak JOIN jugak!!!!! ><
Tapi takpe....Saya tak keseorangan...3 pembahas utama adalah, saya (hee~), Hilal (Likka bro)and Nurin (Form 3).
Dua-dua orang ni adalah kawan saya yang setia. Tak kira lah saya buat perangai gila mana pun, diorang tetap tahan and sabar..
Sobs...Love you guys T^T

Okay...SO, dengan penuh paksa rela, kena lepaskan juga pertandingan debate.
Eh, tak habis lagi nih....Ada lagi....
Just so you know, pertandingan debate+bahas adalah pada hari Isnin (26/3/2012)
And juga sekali lagi cikgu nak buat 'seprais' kat kami-kami...
Hari perlantikan pengawas pada hari yang sama. Isnin. 26/3/2012.
Kami memang terkezut berukus (terkejut beruk) dah kat situ. Eh...Tak..Saya je yang terkejut... T_T
Hari perlantikan pengawas yang tipikal di mana semua pengawas baru mendapat sijil perlantikan dan exco serta biro badan pengawas diperkenalkan kepada seluruh sekolah. 

Elok lah wei....
Saya bantah usul pihak kerajaan (sekolah) ini sepenuh hati saya atas dasar 'Ketiga-tiga pembahas utama adalah exco dan biro badan pengawas'

Macam sambut birthday korang lah...Ada parti yang meriah, hadiah serta kek yang sedap...Tapi, korang selaku birthday boy/girl takde...So, majlis tadi tu untuk sape? T_T

Hah? Untuk sape? Ace try jawab

Wuwuuu.... T_T
Just sebab satu pertandingan tu je dah dua benda kena lepaskan... Pengorbanan yang perlu dilakukan demi nama dan maruah sekolah.
 Yeahh!!!
Sila bayangkan mata berapi dan gunung berapi meletus sebagai background. Oh! And lava tersebut harus lah mencurah-curah ke ladang kobes. Bagi tanah tu subur sket.
Apa lagi yang aku karut kan ni? (-_-")



Yeah! hi-5 kawan! Kita sentiasa bersama!
 So, lepas ni apa pulak? (-_-")
Eh, dari bebel sorang-sorang tak tentu pasal baik gi siapkan script bahas tu..Pertandingan dah dekat


PEACE OUT!

No comments:

Post a Comment