Stress!

oh yeah....stress tahap nk makan 10 lori coklat skaligus!!
esok aku kene ajar makeluk2 ([makhluk2] perkataan baru) tu taerobik...
the problem is...diorg sume tu sgt2 x sporting!!><'
x nk mcm tu la..nk tukar jd ni la.....
so,aku tukar habis terus..kan lg senang!?
so,aku ad beberapa jam ni utk buat,hafal & synchronized-kan dgn lagu
& esok kene ajar makeluk2 bertuah tu....= ='
kalo korg x nk buat,fine! angkat kaki & blah dr sini....
****************************************
&tgn aku sakit x ketahuan hala..asal-usul/sebab-musabab/kenapa....adalh masih dicari hujung-pangkalnya..
ptg nnt nk pegi klinik...huhu~org klinik tu pun dh bosan...lg2 muka aku! x de ke org len dlm donia ([dunia]perkataan baru) ni yg nk sakit byk kali dalam sebulan??
****************************************
pening sbb keje melambak & tgn x leh digunakan "x guna ko tgn!!" *sila sebut dgn penuh perasaan benci & kemarahan yg meluap-luap*
so,kalo esok cikgu bg keje aku nk buat cmne?? pakai kaki eh?
ok...aku phm....mulut boleh,tgn kiri pun elok-lg-sihat-walafiat je....well..aku bkn kidal...so,esok,mangsa2 yg bakal disuruh salinkan nota adalah Farah Izzaty, Nur Adibah, Nur Rusydina,Hilal Iqmal & juga org2 lain yg dirasakan sesuai... Beri tepukan yg gemuruh buat mereka!! Tahniah!!     \(^0^)/


                      PEACE OUT!

P/S: gurauan semata yg x berkaitan dgn jadual hari esok...sekian,wassalam...

No comments:

Post a Comment