Happy~!

ngee~ thx a lot bg yg nk kitorg berbaik semula..
but,sadly..mcm xkn jd coz, pihak di 'sana' mcm xnk berdamai..
& kali ni mmg melibatkan ramai pihak...
lps aku tulis psl bende tu..mmg terserlah la korg pny perasaan yg korg tutup slame ni...pandai korg kan?bile ad kes/isu hangit cmni baru korg nk 'come-clean'..
baru 6pak perangai korg cmne..'seb baik aku x app dy pny req' (aku xnk knal dgn ko pun)
'x padan dgn pendek blablablabla' (yes aku mmg pendek & awet muda coz, ramai yg x caye yg aku dh 15 tahun sekian,terima kasih)
well..what 2 do...aku pedulik hape ye dak?
asalkan aku bahagia cukup...
& aku mmg x nk berbaik pun! (",)
so..wtv...& aku mmg x de perasaan hape pun sepjg perang dingin ni..coz,dh lame sgt aku tahan sabar,menangis,marah2 x tentu pasal...sume dh cukup sepjg 2 tahun lepas...
ok..ni x berkaitan langsung dgn tajuk kat atas tu..saje je mukadimah-teragung-sepanjang-patblas kilometer
***********************************************
well...smlm mmg chaotic gle dgn demo...rase kesian tahap dewa(n-rakyat-x-digunakan) kat Dina...
sakit x tekak ko?x pe...pantang minum ais..gerenti elok balik suara ko yg lemak-berkrim-dan-disukai-ramai tu
& smlm mmg penat tahap gaban la..coz,pergi sini,lari sana,lompat situ,jogging sini...mmg penat r!
kite skip part awal,coz,x best...
pastu demo berterabur gle sbb x dgr command 'kerana' speaker dy,bak kata teacher, bagus sgt...= ='
lps demo,kene tlg D angkat bata & genting..seyezly...kitorg dua je yg angkat..bdk2 laki ntah ke mana ghaib...kene sorok kah? mase genting tinggal lg 5 keping baru la terjumpa dgn bdk2 len..well...jumpa 5 org je..so,sorg satu eh? hehe~ x..kita kira 2 org je..coz, yg lg 3 tu bdk skolah rendah...
kalo suruh nnt cmne nk membesar betul x?
dua-dua org gadis tu angkat la genting & aku jaga beg diorg coz, teacher ckp,x pyh angkat dh..nnt sakit belakang..err...cmne teacher tau? O.O"
ok..lps angkat genting tu..aku stay lg coz, aku nk dgr penyampaian hadiah...aku gi jln2 lps penat,aku dok kat kantin dgn Yas & Sheera..mase tgh syok2 berborak tu..aku dgr diorg umumkan penyampaian hadiah 4 pertandingan memasak...aku tau..aku x mng..so,just suck it in & let it go Khalida..who ever wins is the best rite?
tibe2 terdgr s'thing very familiar.....very-very familiar....nama aku la!!! tempat ke-3 bg kategori jus buah-buahan terbaik dr ladang !! \(>0<)/
aku berlari dr kantin pegi ke gerai..aku campak botol air mineral aku kat gerai kelas & sambung lari lg..nyaris2 nk langgar abg yg x hensem (siap kene marah lg dgn diorg = =')
aku pedulik hape! lari lg..name aku disebut buat kali ke-3..aku naik ke pentas...baru aku perasan,artis yg bg hamper tu..dy senyum je...why? oh... "dipersila kan tempat ke-3,Pn.Khalida Amira Bt.Azmi"
not cool yo...dy senyum,aku senyum...kitorg bergambar jap....sape artis tu? ntah...aku x knal..yg pasti dy pompuan...(",)
dpt hamper ADABI...ye..best la mak aku nnt...
aku x sangka langsung yg aku mng coz, yg masuk tu org2 dewasa sbb tempat ke-2 & pertama, cikgu2 je yg mendominasi...
dh la aku baru terigt pg tu yg aku x buat lg jus tu..."Ya Allah!! x buat lg jus 4 pertandingan!!"
so, jus 10 menet tu siap dgn bergayanya..aku tibai gelas berkaki mak aku..konon mak xkn tau la sbb mak ad hal & balik ptg nnt...(kantoi mase mkn mlm) -,-'
seyez, dapur tu,abes bersepah dgn kulit limau & jus lemon yg tumpah, juicer yg atas mejanya,mangkuk-yg aku-x-tau-nape-aku-kluarkan..& air gula yg tumpah bagai menjemput sang semut untuk berpartaaay!! sume lengkap!
but,it's all worth it coz,my sis help me & the hamper help cool my mum down when she see the chaotic-ness in the kitchen...hehe~ sorry mum..promise to be 'anak-mithali'~~ ^^;
so..sgt happpyyyy!! korg nk pggl aku 'puan' pun x pe..coz, aku mmg setanding dgn mak2 org yg ad pengalaman memasak~ye la..bak kata org..celup jari dlm tepung terus jd kek~!but 4 aku..celup jari jd cekodok...
well...lg best dr kene buat cekodok tu betul2! aku x ske lenyekkan pisang tu coz,nnt ketiak aku sakit!
><'

                     PEACE OUT!

No comments:

Post a Comment