ok...FINE!

igt x post aku yg ari tu?
ala...yg psl Miss CS menatang mane tuh....
*********************************************
u know what?
FINE!
aku x heran ko nk ckp pe...
coz,pe yg aku tulis tu mmg BETUL....
aku tulis, & aku x sebarkan kat 1 kelas wei....& aku x de la letak kat FB sume tu...
*********************************************
& aku rahsiakan identiti ko...
U know Y?
coz, aku respek ko SBG MANUSIA...
*********************************************
aku x tulis ko terkejar-kejar mane2 laki....or ko dok rapat gle tanpa rase malu or segan even mase hari bertemu pelanggan tu...(dpn mak bpk)
U know Y?
sbb aku nk jage maruah ko sbg pompuan or human...
**********************************************
aku x ckp dpn2...walo aku marah thp nk meletup mase tu...
U know Y?
coz..aku x nk ko kecik ati & kelas berpecah...aku tahan je....
**********************************************
aku x sepak ko mase ko pukul aku tanpa sbb...
U know Y?
coz, aku x nk tetibe ad perang..walopun mmg terbukti tu salah ko...
[ ko igt mase raptai ari anugerah ko-ku thn lps? ko pukul aku just beacause aku buat lawak psl headfon tu..ko pukul aku kan? pas aku tahan ko, ko wat pe pulak? ko cubit plak kan? (or other way around)]
*********************************************
aku x report kat cikgu yg ko amek komik yg cikgu rampas..(thn lps)
U know Y?
coz, aku xnk ko dpt masalah...
(yes..yg ko amek, & aku nk tgk cover dpn pun ko dgn x berhati perutnye ckp,"x boleh! aku dpt dulu" [or s'thing])
*dude! aku nk tgk cover je la! aku x heran nk bace..coz, aku dh ad setiap jilid buku tu*
*********************************************
aku x tau la nape tetibe je ko nk rase kesian kat aku,but anyway...I DON'T NEED IT!
U know Y?
coz,ko dh ciptakan BYK masalah utk aku...ko x pyh nk simpati....
**********************************************
ko igt x yg ko 'tlg' aku dok tegak mase aku sakit belakang thn lps tu??
x pyh la wei..
sbb ko makin tambah sakit tu...& aku x ckp pun..
U know Y?
coz, aku rase ko try nk buat baik kat aku...xkn aku nk marah pulakkan? aku senyum je..sbb ko 6pak 'concern' mase tu...
*********************************************
aku diam je mase ko marah aku psl kemas kelas &psl ketua kebersihan tu..
last2 sape yg senyap? aku kan?
U know Y?
coz,aku tau..ko baran...kalo aku x diam,nnt x psl2 bertumbuk..& x psl2 jgk muka ko yg 'lawa' tu lebam & ad parut...
*********************************************
ko rase best & lega sbb x jumpe aku sejak kebelakangan ni???
ok fine!
U know Y?
coz, kalo tu yg terbaik 4 the class...
& aku mmg alergik gle kalo ad yg bergado kat kelas tu...lbh2 lg yg dok dekat...lg la sng nk baling2 brg...
*********************************************
& aku x tau nape ko rase menyampah/muak tgk muka aku..
but, kalo ko rase cmtu..lantak la...
U know Y?
coz,ni mmg muka aku..xkn aku nk buat pembedahan plastik just sbb ko muak tgk...sgt x relevan....
********************************************
ko kate aku terkejarkn bdk laki-yg ntah igt ke,x name aku?
FYI-dy mmg tau & igt name aku...
& kalo aku terkejar-kejar pun, aku x buat pape yg menambahkan dosa..such as,tergedik-gedik nk dok rapat2 dgn dy,or simply nk dy yg ajar aku kalo ad subjek yg aku lemah...
U know Y?
coz, aku still igt Tuhan wei...
kalo nk nasihat tu,ko tgk dulu sape yg ko bg nasihat tu...
mcm yg aku ckp..aku anak bilal...
so? what's my point?
mak & ayah aku sentiasa bg ceramah free psl "jgn dekati zina"
aku dh hafal dh bende2 yg menjurus kpd zina wei..
contohnye, dok rapat2 dgn bdk laki..berdua-duaan dgn bdk laki..& byk lg..aku dh tau sume tu...
kalo aku ckp aku ske kat bdk laki pun,& even dikatakan terkejar-kejar pun, at least aku x dok berdua dgn dy..aku sentiasa ad org yg temankan aku kalo aku nk jumpe dy....
****************************************
FYI...ko tau x yg naluri/peribadi/perwatakan seseorg tu ikut name dy?
ko tau ke x?
kalo ko x tau..biar aku citer sket...
mase zaman Nabi dulu, ad sorg bpk ni..dy mengadu kat sahabat Nabi psl anak dy slalu kuar waktu mlm...
U know Y?
coz dy namekan anak dy yg bermksd 'kelawar/kluang'...
so? what's my point?
name aku Khalida Amira...yg bermksd=Ketua Permaisuri/Puteri yg Kekal
kat name aku sendiri ad mksd 'ketua' so,insyallah aku ad ciri2 pemimpin (ko nk kate aku perasan? IDC!)
***************************************
igt mase Form 1 yg ko tibe2 pukul blakang aku tu??
nk tercabut jantung aku wei..kalo diikutkan,aku boleh terus bg tau kat cikgu disiplin..
U know Y?
coz, tu boleh dikire 'BULI'
***************************************
& yes mmg salah aku sbb mencarut pe sume...
but, kalo ko x mencemarkan maruah aku & bg masalah kat aku,aku x buat sume tu wei...
U know Y?
coz ko ckp kuat2 "cikgu!jgn pilih khalida cikgu!dy x boleh jd ketua!" sambil tu tgn ko buat ape? ko tunjuk aku kan? wei...kalo aku ckp,"ustazah, td dy dok rapat2 dgn bdk laki" sambil aku tunjuk muka ko...
pe perasaan ko?ko rase hepi sampai rase nk terbang ke wei??mesti la X! betul kan??
same je kes dy wei...
**************************************
act,aku ni mmg gle pny baran wei..sbb 'childhood' aku x mcm korg....aku boleh je tampar org on d spot kalo aku x puas ati...but aku x buat...
U know Y?
sbb aku still igt yg korg sume pun manusia jgk..& setiap kesalahan tu bknnye korg je yg buat...ntah2 aku pun ad jgk buat....so,lps aku pegi kem mase aku darjah brape tah dulu, aku pandai kawal emosi aku...x de la aku terajang org kalo aku x puas ati wei...
***********************************************
& pd yg komen "ak pn x puas hti gakk nan si kobess tuhh, blagak je lbeh ! xpdn nan pendek dye tuh ! patu,, nk bgga2 lak nan tkwndo dye tu,, pk hebat sgt la ??"
kat shoutbox dy tu.. aku tau ko takut kan? sbb tu ko x letak name ko even samaran pny...
aku just nk ckp....wei,aku PENDEK ke,aku PANJANG ke, ad kene mengene dgn ko ke??aku PENDEK pun sbb TAKDIR aku jd pendek...pernah korg pk ke bende2 tu sume??
mesti x penah kan? sbb tu LANCANG sgt pggl aku pendek...
& aku bgga dgn tkd aku..so?what? ko x pernah tgk aku betul2 pny bangga dgn s'thing...aku still waras lg la...aku hanya 'bangga' bile ad s'thing yg melibatkan tkd...
*********************************************
& bg yg komen bende ni.. 
btw,, bgos r klas korg xplih dye jd ktue,, har har"
ko pernah ke tgk aku sbg ketua???kalo korg x pernah bg aku peluang,cmne aku nk buktikan yg aku pun boleh jgk jd ketua?
**********************************************
wei, korg! aku nk tny,BOLEH KE KIAMAT DUNIA JUST BECAUSE AKU JD KETUA?? 
cube bg tau aku..ye la..maybe aku terlps pandang psl "apabila Khalida Amira Bt,Azmi jd ketua,maka kiamat lah dunia ini" kat dlm mane2 kitab kan...ye la..aku mengaku yg aku ni manusia yg jahil...
kot2 ad pulak kitab yg tulis cmtu kan? so,aku xkn jd ketua la..ye la..kn korg takot kiamat bile aku jd ketua...so,kalo aku x jd ketua sampai bile2,maknanya,xkn kiamat eh???
bgtau la...biar aku ni celik sket psl keadaan semasa....ye aku tau..SESAT!! mende pulak kalo aku jd ketua,KIAMAT DUNIA NI???
************************************************
& ko suruh mak bpk aku bertaubat ke??or ko suruh aku igt mak bpk aku??
kalo igt,mmg aku sentiasa igt...mcm yg aku ckp td,aku anak bilal..aku igt/fhm/tau kedudukan aku..batasan aku...sume tu aku igt! or,ko suruh mak bpk aku bertaubat?? yg tu..aku x pasti dlm kategori mane..coz,ko kate x KURANG AJAR kat org tua...
ye la..ko kan baik,sopan,perfek sgt sbg calon menantu..betul x??
*haktuih*
**********************************************
& bg korg yg x kenal/tahu/faham kedudukan aku..& sbb aku tetibe je nk mencarut sume tu...
meh sini aku bg tau....
pe perasaan korg kalo korg dgn bestnye,nk buat s'thing,but,tetibe je terbengkalai?just because kwn korg DOWN kn korg kat dpn 1 klas??best eh?? try bgtau aku...aku nk tau perasaan korg..
or korg tau s'thing yg gile pny buruk psl kwn korg tu..& at the same time,korg kene jage ati dy & kwn2 dy (even famili)
adakah korg akan senyap? (aku dh senyap utk beberapa thn) korg bgtau jgk kat sume org?( aku x buat coz,aku still pk psl ati dy)...try bgtau aku..aku nk tau wei..seyez aku nk tau...& bende yg korg tau tu semmgnye bg efek kat org sekeliling...
***********************************************
so? korg still nk judge aku cm dulu? FINE aku x heran la wei...kalo stakat korg BENCI gle dgn aku...pegi la tukar kelas ke, ape ke...aku x heran...tukar skola LG bagus!
************************************************
& yeah...aku 'puji' ko...so, phm2 je la....
kalo ko rase yg ko x pernah buat sume ni...haha~ mmg TIPU sungguh! coz, efek dy still ad ko tau?!
************************************************
yeah..sila pggl aku kobess/kobis/ kobest skalipun..aku manusia...aku x pggl korg dgn name yg bkn2 kan??
ad aku sebut, "Sini ko GEMOKK!!!" ad ke? or "diam la ko HITAM" ad x?
kalo ad sila bgtau aku..coz,aku dgn lapang atinye akan meminta maaf..even kat dpn kelas skalipun..dh mmg salah aku pun..betul x?kat tapak perhimpunan pun aku x kisah...coz,ustazah aku ckp, kene berbaik sesama makhluk..kalo buat cmtu,ko maafkan aku, aku buat..seyez! & aku xkn sesekali melutut..coz,aku x nk MCM menyembah ko...SYIRIK tu...aku ulang ye..x nk melutut coz MCM menyembah ko! & x berkaitan dgn Miss CS coz, kalo ditimbang kira,ko yg byk bwk masalah kat aku...so,pasni korg nk dtg ramai2 & sound aku? meh la...aku jemput....

No comments:

Post a Comment