Kisah Si Bajet Macho!

Firstly......YA RABBI!!! pehal dgn si bajet macho a.k.a Mustaqim tu???? dy sudah berubah secara mendadak!
lantak dy r nk berubah ke transform ke...tu kan hal dy...
but...ape perasaan korg kalo org yg korg respect slame ni jd mengong??? mesti ter'kezut' 'berukus' betul x???
yep...aku akui yg slame ni mmg aku respect dy sbb dy pandai...tp..tgk lh ape yg terjd...dy dh berubah sama skali!! NO!!!!!pe ni ? cmne ni boleh berlaku????
tp x pe...coz slps ni krg sket saingan utk title bdk2 pandai....
                          MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
& one more thing...anda2 yg fikir bhwsanya aku ad ape2 feeling yg special utk si bajet macho tu..........KORG SILAP BESAR.....OK? aku RESPECT! diulang suara...RESPECT dy sbb PANDAI...tp...skrg dy dh jd 'pandir' or 'panda'....ah! lantak r!!utk dy.........sudh HILANG RESPECT AKU!!!

No comments:

Post a Comment