I~MY~ME vs Psychedelic SoulJam

MUAHAHAHA!!!! pe??? nk gado??? huhuhuhu~~~
hahahaha~~well ini la KHALIDA AMIRA BT AZMI ske sgt wat keje yg tersgt x msk akal....
nape dgn tajuk kat atas?? nk gado ke??tp kan bloggernye org yg same....mcm mn nk gado??
huhuhu~~x mao gado2...x baik....dosa....*muka skema
wtv....tp..nape tajuk dy cmtu??
well adik2 aku & sedare-mare aku yg dtg mem'visit' blog aku ni ( tp x nk follow) asyik tny je..."antara I~MY~ME & Psychedelic SoulJam, mane yg plg aku ske?"...
hmm...tough jgk soalan tu...well aku try jwb sebaik mungkin...
sebenarnye 2-2 pun aku ske....tp..yg aku obses sgt adalah dgn frasa yg len.......
tp...aku sendiri pun x igt pe dy frasa tu...ye la...aku terdgr frasa tu masa aku 6 thn so...bahagi,darab,tambah,tolak (BODMAS) kire2.....korg BODMAS kan la sendiri...'fenin' aku...dh la math markah cukup2 mkn je...huhu~~
so...... itu je la....
oh! & kali ni aku x dpt nk buat 'inner monologue' tu sbb......aku x mandi lg  nk mkn sarapan...Bon Apetite!

No comments:

Post a Comment