BUDAK BARU DALAM KELAS~!

huhu~~ramai yg tulis psl bdk baru tu so...aku pun nk tulis jgk la~~
haha~~sebenarnye...bdk baru tu x de la hensem sgt....dy biase2 je...bak kate org, sedap mata memandang...
tp bdk gedik dlm kelas aku tu start le menggedik dgn bdk baru tu...dh mcm sarkas je...buat malu betul!! mesti dlm otak dy fikir 'oh kelas RK...mesti diorg mcm nerd' well ko dh SILAP! hohoho~~kitorg bkn nerd la cik abg! kitorg le manusia plg 'havoc' kat bgnn makmal tu...huhu~~tahniah la kat plajar 3RK yg berjaya membuktikan yg bdk baru tu tersilap~~
well masa dy kenalkan diri tu...suara dy..PERGH!!!menunjukkan kematangannye! huhu~ kalah ko MUSTAQIM!! mase QAYYUM (ye name bdk baru tu Qayyum) masuk kelas...Mus la yg bkk pintu tu...& bdk2 gedik dh start la melakukan 'tugas' dgn penuh dedikasinye...x segan2 betul! mase bdk tu perkenalkan diri dy...Mus dh start betulkan rambut,muka pun mcm x selesa je...pastu asyik betulkn cara duduk dy...huhu~~panas!! mane x nye...dh 2 thn dy pegang title 'macho' kat kelas tu (but aku rase dy bajet je) tibe2 thn ni ad bdk baru dgn tahap 'slumberland' nye terus rampas title tu...huhu~~baru puas hati aku! tu la bajet macho lg! tp...mcm mane aku tau psl Mus x selesa & sume bende tu? hoho~~sbb aku perhatikan dy la~
stalker?! eh?! hello? aku mmg ske tgk gelagat penghuni 3RK le....tp..masa aku tgh meliarkan mata aku tgk korg sume...masa tu la aku terpandang Mus tu...gelagat dy huhu~~mmg menarik...
                   what is the observation that can be made from this experiment?
Mus x boleh tgk org yg lbh hebat dr dy! cthnye: masa seni hari tu..cikgu suruh lukis gambar & buat pebende tah aku dh x igt...& cikgu puji aku! pastu aku tgk reaksi dy...dy pandang aku mcm x puas ati !! hoho~ aku dh berjaya buat dy tergugat!
eh?! stop!stop! nape psl org bajet macho tu? ni psl bdk baru le...bkn org bajet tu!!
mase rehat tu baru le aku nmpk muka dy...huhu~ketinggalan betul aku ni!
ye la dh org ramai dok kerumun dy cmne aku nk tgk?
tp..aku mmg x nmpk sgt muka dy td..sbb x pakai spek....so..aku nmpk yg dy ad mata ,hidung,mulut, dll
huhu~~teruk! dh rabun tu pakai la spek!

No comments:

Post a Comment