Incident/ accident

incident adalh kejadian..manakala...accident adalah kemalangan..
so? pe kes nye? ko igt org bodo ke?
x ler...sblm aku nk story....aku nk terangkan sedikit ttg bende ni...kalo x...nnt ad yg 'fenin'2 lalat utk memahami bende ni..
huhu~~td...mak suruh masak kan dinner...so..aku dgn malasnye seret kaki aku ke dapur...pstu.....sambil merungut,sambil masak &........................................................
aku terdgr suara!!! mmg la..kat rumah kan? err...dude...dr rumah belakang & rumah tu kosong...1 st aku dgr org menangis...pompuan kot...& then aku dgr suara mcm baby tgh menangis...PERGHH!!! seram sejuk kot!!
then...aku wat x lyn jer r...nnt hangus plak masakan aku tu....pastu aku dgr lg....kali ni dy gelak la pulak!
'kuheh,kuheh' kot! aku lg takot kot! tp x pe...aku doa je la...tu adlh incidentnye...so? mane accident tu? lps dgr suara2 sumbang tu...aku ptg bawang dgn tgn yg mengigil....jari terkene pisau plak! aduss!! then aku pun campak (ye aku campak betul2) le bawang2 terbabit ke dlm kuali..& lg skali  minyak yg panas tu terpercik kat tgn ku! adoi (lg)!...& lg skali dgr suara tu..but kali ni lg 'dasat'! kat dpn
pintu je kot!bile dh siap masak aku terus tido! x dpt mkn masakan sendiri! huhu~!

No comments:

Post a Comment