no computer,no assignment?

hoi,hoi!!
kali ni nk cite psl assignment skola plak....huhu~~~
heh! zaman serba canggih ni kalo x de komputer...mmg x leh wat keje kan?huh! nyampah!
smlm...nk cari gambar pencil cases for KH'S assignment...punye la semangat nk cari tp, x jumpe2 gak...budus betul! then..sampai la satu tahap ni aku just jd mengong (mereng + bengong) aku "merayu"
"wargh!! tlg la jumpe!! aku dh terdesak gile ni!! desprete nk mati!!" haha~ pastu, terus jumpe! and then...copy paste la...tinggal nk print je pas ni!! pastu boleh membute(tido)!!YAY!!bile nk print..menatang bertuah tu wat hal la plak!! disbbkan gambar tu kaler2 & printer aku hitam putih...so sepatutnye ad la jgk ton kaler betul x? warna yg pekat jd hitam, yg cerah jd putih kan?
TETT!!!WRONG ANSWER!! printer bertuah tu keluarkan  kertas hitam je...x de gambar langsung!tp, kertas tu jd kaler hitam! WHAT THE?!
arghh!!! nervous breakdown aku dikerja kan alatan yg serba 'berguna' ni!!

No comments:

Post a Comment