My BLOG'S New Design~

yup~~korang dh nmpak kan? blog ku design dia dh len~aku buat sendiri (BANGGA)~sblm ni kan aku x reti~
huhu~
~design ni aku pilih sbb cantik & melambangkan diri aku 

-sama la mcm aku..sebenarnya..aku ni x pandai bersosial..tp,ada kwn2 aku yg sentiasa mewarnai hidup aku...ad yg menyebabkan aku marah,hepi,sedih,& mcm2 lg...tp, itula kebenarannye...sbb kwn2 aku tu la aku berani mengorak langkah utk berdepan dgn hidup ni.(chewah! ayat x leh blah!) tp, betul la! diorg la yg membuatkan aku faham ttg kehidupan & manusia di sekeliling aku...sbb diorgla aku tau cara utk membezakan org yg boleh dipercayai,org yg sentiasa mendgr masalah ku,org yg boleh tlg aku wat h/w (hehe),org yg boleh memahami aku,yg sentiasa menyokong& mcm2 lg! aku sgt bersyukur sbb ad ramai kwn yg sentiasa buat aku ketawa~

~unik
 sgt unik sbb menggunkana warna2 yg "striking" 
   


tu je la kot~~maybe aku akan tukar lg design kalo ad yg aku berkenan

No comments:

Post a Comment