I~MY~ME~

I~MY~ME~.....hmm....pebende tu? HAHA~ x de mksud pun~saje je~! sebenarnye,ia diambil dr tajuk ANIME :I~MY~ME~Strawberry eggs
Pelikkan tajuk dia?HAHA cite dia lg pelik..tp bkn nk ckp psl ni!
TP,kenapa I~MY~ME?HUHU~ ad beberapa sbb:
  1. mcm best je!
  2. melambangkan sifat peribadiku (? akan dibincangkan dgn lbh lanjut)
  3. mudah utk diingati
berkenaan dgn sbb kedua tu, melambangkan sifat peribadi?cmne? cmni le haha~ aku adalah seorg yg sgt playful (bkn playgirl) & ceria~!
And selalunya aku akan bercerita dr sudut pdgnku sendiri.mmgla sape nk wat dr sudut pandangan org len kan?
Tp, aku mksdkan pandanganku dlm sesuatu perkara,pendpt yg terbit dr hati,perasaan aku&kemahuan aku
Mcm SELFISH je....mmgla ad sket cmtu tp cuba fikir2 kan semula...ramai yg wat blog utk suarakan pendpt diorg yg diorg x dpt sebut secara lisan....so, diorg wat secara bertulis.Ad yg tulis kat diari,kat dinding, & kat dinding tandas skola..HuHu~~
So, itula psl tajukku kali ini ingin membincangkan psl "I~MY~ME" 
supaya korg x salah faham dgn diriku ini..HuHu~

No comments:

Post a Comment