What 2 Do????

*sigh
What 2 do? mak & ayah aku x de...diorg kuar,balik kampung ke,pebende tah....
coz ad sedara meninggal....kenal x Zami Ismail? alaa...yg dlm citer Zombie Kg.Pisang tu...yg jd sape tah name dy..aku x igt..(pak Abu kah?)
dy adalah abg kpd nenek aku,merangkap datuk sedara aku.......
dy dh meninggal...Innalillah...
aku mmg nk nangis coz aku agak rapat dgn kluarga tu..but..baik jgn...biar la dy pergi dgn tenang...
mase tgh taip ni pun tgh sebak ni...dada aku rase mcm kene tumbuk je...(sgt hiperbola)
sesak gile fikiran aku!!!
aku x tau nk buat ape..nk bace on9 news,sume psl 'Pak Uda meninggal'
hadoyyy!!! pe aku nk buat ni?? makin sebak la dada aku ni....
aku tensen gle bace bende tu sume!!!!!
*tgh nangis*
ok..aku stop....nnt makin sedey aku...

P/S: x nk caye??? lantak korg!

No comments:

Post a Comment