Hati dh tertutup utk bdk laki

huk3....
ni nk story ni....
smlm....chat dgn bdk comel...
& mmg aku yg salah coz..cari psl dulu...
but aku ckp tu yg betul je...
aku ckp.. "aku stop 2syen sbb ko"
& dy terus x bls...x tau la yg dy marah ke,tergamam ke....but yg pasti dy x nk lyn aku dh!
sob2....

SDEY!!

 ************************************************************
Huk3....
ni lg seko  sorg....
ari tu...dy saje carik psl...so,aku buat2 merajuk....but..dy kate,
"kalo ko nk merajuk...lantak ko la...aku malas nk pujuk"
hampas pny laki! ni calon2 laki yg x boleh jd suami!
so...aku mls nk lyn...off je la...
& skrg ni...tgh chat dgn dy la....
dy tgh 'pujuk' la konon...
*dy mmg x reti pujuk pompuan!!
what should I do???
skrg ni...tgh 'jual mahal' la kononnye...
aku tau..bdk laki x ske kat pompuan yg kuat merajuk....but..dy yg cari psl! so..aku nk teruskan 'menjual mahal'
actually..aku x igt pun psl pe aku merajuk kat dy... :P
x igt..nape merajuk eh?
but..still sdey...not because i like him or anything...but.. x best la kalo gado dgn kwn...
Sdey!!

********************************************************************************
 ni la serba sket psl 'relationship' dgn bdk2 laki....
*kwn gado je....

 actually ad byk lg..but..cukup kat sini je la....
nnt ad yg ckp..
"minah ni!! asal laki je,mesti gado! ko nk kawen dgn sape nnt??"
hehe~ nk kawen dgn Prince Charming la!!!
"bkn ke 'hati dh tertutup' utk bdk laki' ?"
yup....mmgla....
BDK LAKI....
Prince Charming kategori yg len....

Dh Hepi balik!!!

terima kasih la sbb sudi bace post yg agak-pentingkan-diri ni...


                                PEACE OUT!

No comments:

Post a Comment